12 Ocak 2012 Perşembe

11.ay dr kontrolumuz

Daha onceleri hep aceleden telastan ve meraktan unuttugum dr kontrollerimizi bu sefer fotografladik nihayet!
Yakiskli oglum bu ay 9150gr olmus boyumuz 75cm bingildagimiz tamamen kapanmis dis konusunda maalesefki hala gelen giden yok:((
Doktor Dorugun hareketlerini gordukten sonra gec yuruyebilir dedi neden dedim cunku her isini emekleyerek halledebilen boyle hareketli bebekler genelde gec yuruyor dedi olabilir dedim
Bir ay sonra disi ciksa iyi olur dedi neden boyle dedi bilmiyorum ama
İns cikarir gercektende yeni yasina dissiz girsin istemiyorum birde birkac adim atsa guzel olur dra oyle sorular sordumki kadincagiz en sonunda istersen seni bir pedogoga yonlendorebilirim dedi aslimda bende istiyordum Dorugu yetistirirken bir pedogogtan yardim almak su bir yasi bi atlatalimda gidebiliriz.
Dogum gunu hazirliklarimiz tam gaz suruyor pastayi hala kendim yapmakta kararliyim ama suslemeler icin cok cici biyerle anlastim gibi disarda yapma fikrini murat hic sevmedi hatta kizdi oyuzden evde yapilacak buyuk ihtimal benim gonlumde zaten evden yanaydi ins Rabbim utandirmaz ve istedigim gonlumden gecen dogum gununu gerceklestirebilirim.

5 yorum:

  1. bayılıyorum şu doktorlarla çocukların iletişimini yani otur desen oturmaz olan çocuklar doktorların karşısına gidine kuzu kesiliyorlar.... dorugun saglıklı olmasına çok sevindim dişide inş. en kısa zamanda çıkar...

    YanıtlaSil
  2. Doruk kipir kipir o muayene yataginin ustunde zipzipladi once sonra steteskopu merakindan durdu:))

    YanıtlaSil
  3. maşallah çok şeker bir çocuk:) Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin, hayırlı uzun ömürler versin.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ayyy meltem ya pek şeker pek masum 41 kere maşaallaah:) pastayı en güzel şekilde yapacağına şüphem yok denemelerini gördüm nede olsa:)

    YanıtlaSil
  5. Guzıncım cok tesekkur ederım ıns basarabılırım esımde bana guvenıyor ama baska kımse yap demıyor ugrasma dıyor ıkı kısının guvenıyle yaparım ben bu pastayı

    YanıtlaSil