5 Ocak 2012 Perşembe

Zara indirimi saglikli beslenme #4

Oglen arasi uzun zamandir bekeledigim zara indirimine kostum ama manzara felaketti resmen gozum korktu kosa kosa gidip once Doruk icin sectigim monta baktim ama yoktu ya bitmis ya da hic indirime girmemis olmali bence ikincisi daha agir basiyor ordan cikip kendime mont bakmaya gittim daha onceden begendigim modelin bedeni kalmamisti daha once hic farketmedigim farkli bir model buldum ve hemen siraya girdim tam 20. Dk sonunda montu almaktan vazgectim ama okadar sira beklemenin verdigi hirsla almam gerektigini dusundum ve sonunda basardim baskada hicccc birsey bakmadim ordan cikip kosa kosa massimoya girdim ama oda ne burasi zaradanda beterdi muratin begendigi montu bulamadimki zaten bulsaydimda alamaZdim magzanin icini sira bekleyenler tamamen kaplamisti ve zaten benim oglen tatilde ziyan olup gitmisti:((
Ofise gelince hayal kirikligiyla montu giydim tuvalet aynasindan ancak bukadar cekim yapabildim ama sonradan begendim galiba yumos montumu enazindan cok sicak tutuyor kapsonu cikiyor ve istedigim renkte hic yoktan iyidir begenip almak isteyen olursa fiyati:219tl

Gelelim saglikli yasam postumuza dun aksam yarim alabalik ve salata yedim ama arkasindan hic dayanamadigim kestanelerden 8-10adet kadarcigini mideye indirdim bugun sabah yine kahvalti ara ogun bir adet kepekli galete az oncede corba ve salata yedim bu hazir corbalar icin cok sagliksiz diyorlar biliyorum ama cok arada derede icmeye calisiyorum.
*Postlari aleleacele telden yazdigim icin cok yanlis oluyor ne olur kusuruma bakmayin emi;)

2 yorum:

  1. hayırlı olsun montun canım uzun uğraslar sonucu almıssın:) sağlıklı beslenme konusu uzun zamandr gündemimde ama of hep bişey cıkıyo diyete başlıyorum bozuyorum hiç bukadar istikrarsız olmamıstm:)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim guzincim bende cok iradesizim aslimda gunduz ofiste yapmaya cLisiyorum ama aksam mutlaka bozuyorum poff neolcak halimiz:((

    YanıtlaSil