10 Ocak 2012 Salı

Benim cilgin bebegim

Doruk bu aralar pek keyifsiz yine homur homur surekli soyleniyor,kufur mu ediyor ne yapiyor belli degil surat surekli limon yalamis gibi eksi!

Haftasonu hep disarlardaydim kucuk bey mutlu olsun diye ama gonlunu alamadik pasanin ele avuca sigmaz oldu iyice, yurutec almamakta israrliydim ama dayanamiycaz sanirim cunku surekli yerlerde geziyor ama adim atmaya kaldirdigimizda bos cuval gibi birakiyor ille kendi basina takilacak asi ruh!

Gecen gun bes dakikalik arada kendi basina 5 merdiven ciktigini soylemistim simdide bir maymunmuscasina merdivenin korkuluguna asilip bosta kalan bacaklarini sallandiriyor kafa kirilmadan atlatabilsek su donemleri hayrlisiyla..

Asagidaki resimlerdede goruldugu uzere ne yerdeyim ne gokte hesabi ordan oraya savuruyor kendini yanliz Dorugu zaptetmeye calisanlarin surat ifadeleri nasil bir durum icinde oldugumuzu yeterince ozetlememis mi??

2 yorum:

  1. Masallah,tam yemelik bu kuzu ;)

    YanıtlaSil
  2. vıntage duygular;
    ahh kuzu kı ne kuzu Allah cocuklarımızdan ayrımasın cok sevılıyorlarmıs

    YanıtlaSil