7 Ocak 2012 Cumartesi

Dogum gunu hazirliklari

Dogum gunumuz yaklastikca kafamda sekillenen hazirliklarin denemelerini yapiyorum o gun birsuru insan onunde rezil olmak istemiyorum cunku pasta suslemesi konusunda kendimi biraz daha gelistirmem lazim fakat lezzeti bir harikaydi gizli terastaki balli tarcinli pasta tarifi bu bir harika oldu herkesten tam not aldi hem hafif hem lezzetli pasta icin gerekli seker hamuru ve malzeme kaliplarini bahcelievlerden aldim pasta malzemeleri diye geciyor isteyen olursa trif ederim yerini ko zaten internet siteleri ve online satislarida var ama benim gibi tecrubessizseniz bu konuda gorerek yerinden almanizi tavsiye ederim.
Suslemeleri size daha once gostermistim fakat ozalitciden bastirmadim kendim renkli printerdan cikti aldim kartonlara yapistirdim fena olmadi belki bu sekilde yaparim sonicta atilip gidilcek seyler diger suslemeleride istinye parktaki partidunyasiydi sanirim ordan almayi dusunuyorum.
Az kaldi heycan Doruktaaa;))

2 yorum:

  1. elinin altında şeker hamuru malzemelerı olmazsa hemen hemen her markette satılan marshmallow'larla yapıyorum ben benmari usulü eritip şekerleri pudra şekeri karıştırıp oluşturuyorsun hamuru macun kıvamında biraz yoruyor ama şeker hamurundan çok daha lezzetli oluyor. Doruk'a şimdiden sağlıklı yaşlar olsun 5.5 ay sonra da bizim heyecanlar var:)

    YanıtlaSil
  2. evet maalsef seker hamuru lezzetsız bırsey bu yaptıgım pastayı yerken sıyırmak zorunda kladık mesela bırde oyle deneyeyım ozaman tesekkurler:)
    ruzgar kuzusunada sımdıden guzel yaslar aslında twıtterdan takıp edıyorum sızı ma asızın tarafınızdan edılmedıgım cogu yorumlar cevapsız kalıyor @mltm;)

    YanıtlaSil