2 Ocak 2012 Pazartesi

Saglikli beslenme

Haftasonu indirimlere baktim bir iki yere ancak kendimi zara indirimine sakladigim icin fazla gezmedim oda herzaman ocak ayinin 2sinde olurdu aslinda ama benim alacak kabarik bir listem oldugundanmidir nedir ayin 4ine alinmis.
Network ve fabrikaya baktim is yerinde giyilecek casual bir pantalon buldum magzadaki eleman elime 27 bedeni tutturunca muratla kahkaha attik bu benim bedenim degil dediysemde koz israr etti bende kaliplari buyuktur dedim kabine girdim sonuc tabiki husran!!
Elimde pantalon ciktim ama murat kis kis guluyor sinirr oldum!!
Bu hafta kafaya koydum su fazlalik 5 kg ya gidecek ya gidecek oglen arasinda migrosa gittim ofiste yemek icin salata malzemesi ara ogun icin musli filan aldim iki saatte bir yemeye calisiyorum birseyler evede zyagli aldim bakalim bu sefer yapabilecekmiyim diyet, rejim benim mizacimi cok bozan seyler sinirlerim altust oluyor ama koca her kabinden cikisimda karsimda siritirken daha da sinir oluyorum en azindan bir ay siksam disimi olacak bu is ama??
Fotograftaki nohutlu ton baligi yeni cikmis ya da ben yeni gordum salatanin yaninda cok doyurucu oldu yarinda salata ve corba ikilisi yapicam aksam misafirim var cunku zyagli yapmaya vakit bulamayabilirim
Bol su icmeye calisiyorum bu arada suan 2 lt oldu bir fincanda yesilcay ictim aklima gelmisken bir fincan daha iceyim bari..

5 yorum:

  1. senı cok cok ıyı anlıyorum kg konusunda. 8 kg üzerime yapıştı sankı gitmıyor diyet yapmadan da olmuyor bu aralar spora başlamayı düşünüyorum. emziriyorsun gıder dıyorlar ama hikaye gibi geliyor bir an.:) sevgiler hlya

    YanıtlaSil
  2. Emziriyorsan diyet yapma sakin canim ya fider onlar ben emzorseydim takmazdim kafama
    Simdi soruyorlar kilo olayi acilinca emziriyorsan gidee diyorlar ama maalesef diyorum sen emzirebildigin surexe emzir kiloyi hic dert etme bence

    YanıtlaSil
  3. bnm oğluşum 1 yaşına geldi artık ek gıda aldığı için fazla dert etmiyorum sütü gittiği yere kadar. zaten eskisi gibi doyurucuda olmuyor anne sütü en azından bnm öyle. süt problemlerin olduğunu biliyorum ama hiçmi emzirmiyorsun? bu arada sana birkaç sorum olacak bakıcı ile ilgili deneyimli çalışan anne olarak:) mail atıyorum..

    YanıtlaSil
  4. Ayni dertler bende de var. Ama emzirirken daha kolay gidiyor. Cok fazla degil ama tatli ve abur cubur kesince gidiyor. Yine sebze et salata yenebilir. Ben acikinca tatliya saldiriyorum mesela:))) ama bende kararliyim en kisa zamanda baslamak gerek. Kolay gelsin:)))

    YanıtlaSil
  5. Aygul ben emzirmeyi birakali cok zaman oluyorki ki emzirirken sut olsun diye okadar xok yedimki biturlu kilolar gitmemisti:(( simdi 4-5 kg fazlam var oda gitsinde rahatlayayim diyorum ama bakalim

    YanıtlaSil