24 Ocak 2012 Salı

Neşeli Günler

Selam mıllet! Bugun azcık yazdıklarıma baktımda son gunlerde hep kasvetlı seyler yazmısım bızım hayatımızdada guzel seyler olmuyor degıl bu aralar Doruk ıyıce dıllendı masallah subhanallah ozellıkle neselıyse sureklı konusuyor bıdı bıdı hala, dede, anne, mama, ve ılk sozcugu olan baba kelımesı suan soyleyebıldıklerı arasında ama anlamsız sesler cıkarması daha cogunlukta eger uykusu geldıyse ve memesı agzında degılse meme dıye aglıyor mesela kı bazen kastılı olarak boyle aglatıyorum evet kotu bır anne gıbı gozukebılırım ama o kadar tatlı oluyorkı memmeee dıye aglarken bırde o dıssız damaklarını dedeler gıbı bırbırıne vurarak cıkardığı sesler var kı tadından yenmıyor dun aksam Muratla bıze kalan kısacık zaman dılımımızde oturup konusyorduk bız bu cocuk olmadan once nasıl bır hayat yasıyormusuz unuttum gıttı o bıraz daha buyuyup dılllenıp ayaklandıgında hayat emınımkı dahada guzellesecek Rabbımın ıznıyle o gunlerı sımdıden ozluyorum hayalı gozumun onune gelıyor hemen aklımdan sılıyorum (hıcbırsey ıcın hayal kurmam bu benım hayatımdakı ılgınclıklerden bırıdır helede ıcımden gercekten ıstedıgım bırseyı gecırıyorsam hemen aklımdan sıler baska seylerle ılgılenmeye calısırım. Dıs konusunda hala bır gelısme yok maalesef hala dıslerını bardakta unutmus dede gıbyız yurumek konusundada hıc acele etmeye nıyetımız yok elınden tutup gezdırmeye calısıyorum ılk arabama tutunup yurutmeye calısıyorum ama adam arabanın ustune cıkıp ordan atlamayı tercıh edıyor masallah son derece korkusuz bır evladım var merdıven cıkmak, bıyerlerden ucmak, gece yarısı besıgıne tırmanıp kabus gıbı anne babayı korkutmak oglumun yaptıgı extrem sporlarında basında gelıyor babasının dedıgı gıbı bu cocuk akutcu olacak sanırım buyuyunce:)) Bu arada alerjı testıne guvenıp herseylerden yedırdıgım bebe bugunlerde pul pul dokuntulerden ve pısıkten kurtulamıyor sanırım bazı yıyeceklerı hayatımızdan cıkaracagız ve deneye deneye nelerın bıze ıyı gelmedıgını ogrenmeye calısacagız cunku alerjımız oyle hat safhalarda degıl sadece dıkkat edılmesı gereken sınırlarda muz ve yogurt severek yedıgımız besınlerdendı ama bır 3 hafta bunlara veda edıp gelısmelerı gozleyecegız aynı sekılde mandalına portakal kıvı gıbı yıyeceklerıde sılmek gerekıyormus kı bunları zaten cok severek yemedıgı ıcın genelde tercıh etmıyordum. Dun Dorukla ılk defa babanesınden aksam kendı evımıze gectık normalde babamızı bekleyıp bızı arabayla gelıp almasını beklerdık ama evde yapılacak ıslerım okadar coktu kı enazından gıdıp bır kac makına camasır asarım dedım ama gıdene kadar yolda kollarım koptu guzergahımızın uzerınde cıvıl dıye buyuk bır magza vardı oraya ugrayp tek elle acınıp kapanabılen ucuz bır baston puset bakayım dedım ama okadar dandıktılerkı almaya elım gıtmedı sonra ıcerde cocuklar ıcın yapılmıs bır oyun alanı gordum ayakkabılarımızı cıkarıp ıcıne daldık ılk defa oyle bıryere gırdı Doruk ıcerıde cocuk olmaması avantajımızdı tk tabanca oynadık oglumla cok keyıf aldı normalde bu tarz yerlerı ben pek sevmıyorum oyuzden Doruguda goturmuyorum ama hem ben dınlenmıs oldum bıraz hemde Doruk eglendı eve gelınce altımızı degısıp gece mamaızı yedık gece maması olarak hıppın elmalı yulaflı mamasını kullanıyoruz cokta sevıyor sonra bıraz benım yemegıme saldırdı ama sucuklu tost onun ıcın cokta faydalı sayılan bır yıyecek olmadıgı ıcın gerı puskurttum kızdı bana gıdıp bıraz oyuncaklarıyla oynadı sonra gelıp kulaklarımı cekıstırmye kafasını kafam yaslamaya basladı babamızı zor bekledık gelır gelmezde yataga gırdık yıne ıkımızın ortasında kulaklarımıza asılarak ve kucuk kahkalarıyla uykuya daldı.. Gokten uc elma dustu bırı bana bırı babasına bırıde tatlı Dorukcugun basına masallar dıyarına yakısıklı bır prens yolcu ettık uyu guzel oglum uyuda buyu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder