3 Ocak 2012 Salı

Saglikli beslenme #2

Bugun yine saglikli beslenmeye devM ediyoruz eger hergun yediklerimin resmini cekip buraya eklersem belki benim icin daha devam edilir olur en diye dusunuyorum dun aksam izgara kanat yedim brkac antep fistigi ve yatmadan once bir adet kepekli galeta bugun oglen dun yedigim salata ve nhutlu ton baligina devam ettim ara ogunde kepekli galeta fatihteki protein firinin kepekli galetasi harika yolu dusen olursa mutlaka birkac paket edinmeli aksam eve gidince brokolimi yapabilirsem yarin icin tam
Super olacak.
Buarada sac rengim guzel bir hal almaya basladi basta korkmustum ama suan goren herkes begeniyor yaza dogru dip renklerim acilipta digerleriyle harmanlanirsa dahada hos olabiluu gibi..

2 yorum:

  1. Afiyet olsun ve kolay gelsin ;)

    YanıtlaSil
  2. vintage duygular;
    cok tesekkur ederım ıns kolay gelır ve devam edebılırım cunku yemek konusunda cok ıradesızım:(

    YanıtlaSil