16 Ocak 2012 Pazartesi

Sinirli erkek Doruk

Bu hafta sonu oglumla epey vakit gecirdigimiz bir haftasonu oldu cuma izinlerimizin sonuna geliyoruz ya artik son gezmelerimiz olsun diye ev oturmalarina gidiyoruz bol bol bu cumada oglumla boyle bir gune gittik kucuk inadim uyumadi beni yordu ama artik buyumeye basladi diye eskisi kadar zor olmuyor onunla gezmek.
Murat haftasonu mali musavirlik kursuna basladi sabahtan aksama
Kadar yok kis oldugu icin cok takmiyoruz zaten eve kapanmayi kabullendik Allahtan yaza gelmedi yazin Dorukla evde durmak cok zor olacak.
Bu arada guzel bir gelisme oldu Doruk artik araba koltuguna alismaya basladi buda artik benimde onunla beraber araba kullanmaya baslayabilmem demek oluyor yaza kadar isinma turlarina baslamaliyim.
Kucuk sevgilim bugunlerde biraz sinirli nedesem sekildeki gibi el tepede geziyir dayilaniyor bana tam sert erkek oldu hede hodo yapip duruyordu nezamandir birde bu el hareketi cikti basimiza:))

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık nefis bir blog. Tanıştığımıza çok memnun oldum. Daha nice güzellikler paylaşmk dileğiyle. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selen;)
      Tesekkurler ende sizin bloga bayildim sik sik oradayim;)

      Sil
  2. ayyy yerim ben onuu maşallahh yaa:)inşallah sende onunla araba sürmeye tekrar başlarsında rahat rahat oğlusunla gezersiniz:)

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim guzincim ins

    YanıtlaSil