17 Ocak 2012 Salı

Yalnizlik disardan gelmez insanin icindedir!

Azonce twitterda okudugum bu ozdemir asaf satirlari cok bir manidar geldi suan bana belki son donem yasadiklarimdan belki kulagimda yankilanan adelin melodileronden belkide buyuyen oglumun en guzel anlarini kacirdigim gerceginin son zamanlarda bunyede yarattigi agir efkar havasindan..
Neyse ne bilmiyorum ama suan su kucuk servis arabasinda giderken cok yanliz koseye sikismis hissediyorum hayatim gittikce daralan bir alana donuyor ve ben hicbirsey yapamiyorum mucadeleci meltemi kaybediyoruz..
Doktor birsey yap!!
Doktor nerde sahi? O kendi aleminde cok uzaklarda sahi sen mutlu musun doktor hadi selametle..

4 yorum:

  1. Günaydın tam benim duygularımı okumuşsun sanki? Eline sağlık... Gönlüne ferahlık dilerim. (Bu arada hala ismini öğrenemedim?) Ben selen :))

    YanıtlaSil
  2. Selen;) sanirim
    Calisan anne ve calismayan anne ayrimi duaralar kafami en cok kurcalayan sorunlarin basinds geliyor ve ruhum daraliyor sende bendensin demekki ismik meltem
    Bu arada;)

    YanıtlaSil
  3. o handikap o özlem hiç bitmiyor ben bırakıcam sanırım bir kaç aya işi.

    YanıtlaSil
  4. Tuku;)ben birakabilecek durumdada degilim senin e bebisin iin cok sevindim ama

    YanıtlaSil