5 Ocak 2012 Perşembe

Dogum gunune hazirlik 1.2..

Daha birkac ay once gidip oglumun dis bugdayi partisi icin eminonune bakindim susleme vs hakkinda fikirler edindim pastamizi kendimiz yapariz diye kafamda dis seklinde pasta tasarladim gelecek misafirler icin hediyelerimizi bile aldim..
Ama bizim disimiz cikmadi ki:((
Butun hevesimi dogum gunumuze aktardik ilk yas dogum gunu icin cok sey yapmayin cocuklar nasilsa hatirlamiyor deniliyor ama bence geriye donulup bakildiginda boyle senlikli bir kutlama hafizalarda cok guzel yer aliyor hem o ogunu fotograf ve videolardan gorecek yarin obur gun gelin adayimiz evimize tesrif edecek ona o hallerin videolari izletilecek..:)
Sirf bunun icin bile degmez mi hazirlik yapmaya?
Ufak ufak bakiniyordum su asagidaki bannerlari hazirladim ozalitciden cikti alinacak pasta icin bir iki denem yapicAm seker hamuruyla cuma gidip malzemelerimizi alicam baktik olmadi mutlu dukkandan siparis verilecek kiyafetimiz papyonumuz hazir var mi sizin elde guzel fikirleriniz bize bu en ozel gunumizde yardimci olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder